Friday, June 21, 2013

Like A Storm - Worlds Collide: Live From The Ends Of The Earth (2013)

Alt.Rock / Hard Rock / Modern Rock / New Zealand
http://4.bp.blogspot.com/-3qQGNZGZnQk/T_zXSbtiXVI/AAAAAAAAHXE/8LRhef1E1vQ/s1600/reverbnation.png

Disc 1/2 - Adrenaline Intoxication - Like A Storm: Live In The U.S. 

1. The End Of The Beginning
2. Chemical Infatuation
3. Never Surrender
4. Just Save Me
5. Alone
6. Nothing Remains
7. Unspoken
8. What It's Like
9. Didgeridoo & Drum Solo
10. Enemy


Disc 2/2 - Southern Skies - Unplugged In New Zealand 

1. The End Of The Beginning
2. Chemical Infatuation
3. Just Save Me
4. Never Surrender
5. Alone
6. Enemy
7. Lie To Me
8. Galaxy
9. Southern Skies
10. Change Tomorrow


Rate this posting:

2 comments:

  1. Fred, eu era um membro do fórum por cerca de 2 anos e agora não consegue acessar. Tentei registrar novamente, mas parece que eu não posso obter aprovação. Existe alguma coisa que você poderia fazer para ajudar? Este é o melhor fórum que já fiz parte. Obrigado.

    ReplyDelete
  2. send me your nickname and your email so I can check.
    fred.reboucas@gmail.com

    ReplyDelete